TM Fizjo
ul. Fabryczna 4
Marki

TMFIZJO

Specjalizujemy się w rehabilitacji ortopedycznej, pourazowej i pooperacyjnej.

% zadowolonych pacjentów
pacjentów w roku
przeprowadzonych terapii w roku
lat doświadczenia w profesjonalnym sporcie

REKOMENDACJE

Fizjoterapia Białołęka

Fizjoterapeuci to specjaliści zajmujący się diagnostyką i leczeniem problemów z narządem ruchu. Ich zadaniem jest pomoc w przywróceniu pacjentów do pełnej sprawności i mobilności ruchowej. Nie jest to łatwe zadanie, dlatego dobry fizjoterapeuta musi wyróżniać się odpowiednimi kwalifikacjami oraz przyjaznym podejściem do pacjenta. W TM Fizjo przyjmujemy między innymi pacjentów z Warszawy i okolic. Wśród naszych klientów znajdują się osoby z dzielnicy Białołęka. Jeżeli poszukujesz dobrego rehabilitanta, umów się na wizytę i skorzystaj z usług profesjonalistów.

Fizjoterapia i rehabilitacja w TM Fizjo

Fizjoterapia i rehabilitacja to dwie powiązane dziedziny medycyny, które skupiają się na przywracaniu funkcji ruchowych, redukcji bólu oraz poprawie jakości życia pacjentów. Choć często używane zamiennie, różnią się zakresem działań i celami, a jednocześnie współpracują, aby kompleksowo wspierać osoby z problemami zdrowotnymi.

W centrum rehabilitacji TM Fizjo wyróżnia nas indywidualne podejście do pacjentów. Każdy przypadek rozpatrujemy indywidualnie, co pozwala nam dobrać odpowiednie formy terapii do konkretnego schorzenia. Zdajemy sobie sprawę, że pacjenci mają różne predyspozycje, dlatego każdy z nich powinien mieć opracowany indywidualny plan leczenia, który będzie kompleksowy i skoncentrowany na wybranych dolegliwościach i nieprawidłowościach w układzie ruchu.

Kiedy warto się do nas zwrócić?

Do naszego gabinetu zwracają się osoby z różnymi dolegliwościami. Wśród najpowszechniejszych wyróżniamy bóle kręgosłupa, przeciążenia stawów i inne dolegliwości ortopedyczne. Przyjmujemy zarówno pacjentów po urazach i kontuzjach związanych z aktywnością fizyczną, jak i osoby cierpiące na ból związany z trybem życia, np. siedzącą lub fizyczną pracą. Nasi fizjoterapeuci zajmują się nie tylko terapią, ale także edukacją zdrowotną, to znaczy, że radzą, jak postępować, aby uniknąć problemów związanych z narządem ruchu.

Fizjoterapia i rehabilitacja pełni też bardzo ważną rolę u pacjentów z chorobami neurologicznymi, np. po udarach, urazach czaszkowo-mózgowych, z niedowładami czy chorobami neurodegeneracyjnymi. Indywidualnie dobrana terapia w takim przypadku może w dużym stopniu poprawić jakość życia pacjenta, przywracając mu przynajmniej część sprawności fizycznej.

Na konsultację w sprawie fizjoterapii i rehabilitacji zapraszamy mieszkańców Białołęki i innych dzielnic Warszawy oraz okolicznych miejscowości.

Fizjoterapeuta - Rehabilitacja Białołęka - TMFIZJO